Bevásárlókosár
0 árucikk
 
 


Szállítási költség

3000.-Ft

Házhozszállítás a Posta

Futárszolgálatával

További tudnivalók

Egyes termékeket ingyenesen szállítunk!

 

Fontos tudnivalók!

Kedves Vásárlóink!

Kérjük, hogy figyelmesen olvassák el az alábbi tudnivalókat!

A rendelés leadásával elfogadják a szállítási feltételeket és tudomásul veszik, hogy a "Megrendelés" gombra kattintás fizetési kötelezettséget von maga után!

Áraink az áfát tartalmazzák. A kiválasztott áru a megjelent áron vásárolható meg, ezen kívül csak a szállítási költség kerül felszámításra.

Az árak és a szállítás költsége nem függ a fizetés módjától, utánvétes szállítás esetén és előre utalásnál is ugyanannyi.

Az áruk értékét a webáruháznak fizetik, a szállítási díjat pedig a webáruházon keresztül a Magyar Posta számlájára.

A rendelés leadásával együtt a Posta szolgáltatását is megrendelik. A teljesített szolgáltatás nem vonható vissza, annak díját nem lehet visszakérni.

A honlapon szereplő akciós árak csak a készlet erejéig érvényesek, más /a honlapon nem található/ méretek külön megrendelése esetén az eredeti ár érvényes!

Akciós áron vásárolt termék cseréje esetén az áruért kifizetett ár kerül beszámításra a kiválasztott áru árából.

A kiszállítás a Magyar Posta Futárszolgálatával történik, házhozszállítással,  2 kg  súly alatt ára: 3000- Ft (bruttó) magyarországi címre.

Utánvétes fizetéssel 3500.,Ft.

2 kg-ot meghaladó csomag feladási díja az aktuális postai díjszabás alapján kerül megállapításra.

Egyes termékeket adott időszakon belül ingyenesen szállítunk  /magyarországi címre/ .Ez  kizárólag az "Ingyenes szállítással" link alatt megjelenő termékekre vonatkozik. Az ingyenes szállítás csak vásárlás esetén érvényes. Ha az ingyenesen kiszállított terméket visszaküldik, a szállítás díját levonjuk a visszautalandó összegből!

Nem magyarországi címre küldést, melynek árát minden esetben külön közöljük, -csak  banki előre utalással vállaljuk.

Utánvétes  csomag árát a kézbesítőnek kell kifizetni, készpénzzel, vagy bankkártyával.

Lehetőség van banki előre utalásra is, a pontos összeg számlánkon  történő megjelenésekor indítjuk el a csomagot.

A banki előre utaláshoz szükséges információk a következők:

Takarékbank Zrt
Kedvezményezett: Kalocsai és Fivére Kft.
Bankszámlaszám: 59500155-10018792
Közlemény: az áru pontos neve és mérete pl: Sherpa Olca blk /S

A banki előre utalást Vásárlónk kizárólag saját banki rendszerükben tehetik meg, abba a Webáruháznak betekintése nincs, kizárólag az összeg számlánkra történő beérkezését ellenőrizzük.

Ha az utalás összege három munkanapon belül nem érkezik meg a számlánkra, a rendelést töröljük.

Szállítás várható ideje: max. 2-5 munkanap.

Több darab rendelt árut egy csomagban küldjük, ha az összsúly nem haladja meg a 2kg-ot, egy szállítási díjat kell fizetni.

Ha a csomag teljes súlya meghaladja a 2kg-ot, akkor a Posta aktuális díjszabása szerinti árat kell megfizetni. 

Küldeményeinket papírdobozban  -ami néha újrahasznosított-  küldjük. 

Szombati kiszállítást is vállalunk, melynek költsége  az érvényben lévő szállítási költségen felül: 1770,-Ft (bruttó). Kérjük, ezen igényt a rendelés során a megjegyzés rovatban közölni! Ha a csomag átvétele a megjelölt napon nem valósul meg, a következő szombaton fogják újra kézbesíteni. 

Sajnos néha előfordul, hogy a rendszer olyan készletet mutat, ami már nem áll rendelkezésre, pl. hibás áru vagy más csatornán történt értékesítés miatt -ezért elnézést kérve értesítjük a Megrendelőt és a rendelést töröljük. Erről a rendszer "Megszakítva" üzenetet küld.

Rendelést töröltetni csak a csomag kiküldése előtt lehet. Miután a csomagot elindítottuk /átadtuk a szállítónak/ és arról értesítést küldtünk, már nincs mód a törlésre.

Át nem vett csomag teljes postaköltségét a visszaszállítás árával együtt kiszámlázzuk a megrendelőnek. /A Posta számlája alapján./

Ha a méret nem megfelelő, kicseréljük az árut,, viszont a visszaküldés és az új áru kiszállításának postaköltsége a Vevőt terheli. /Új vásárlásnak minősül/

Cserére illetve indokolás nélküli elállásra, visszaküldésre 14 napon belül van lehetőség.

Minden esetben a kapott blokkal, számlával együtt kell az árut visszaküldeni!

Elállás esetén az áru vételárát a visszaérkezést követően max. 14 napon belül visszautaljuk a Vásárló által megadott bankszámlaszámra. Előre utalással fizetett áru visszavétele esetén automatikusan a fizető számlaszámra utalunk.

Sajnos a gyártók által megadott méretek inkább tájékoztató jellegűek, egy cipőnél a szükséges méret függhet a láb alakjától, a cipő szabásától, a bélés vastagságától stb. Ha bármi bizonytalanságot érez, kérjen tanácsot, vagy talphossz adatot az Ügyfélszolgálat telefonszámán / 06 20 966 1622/, vagy e-mailben a Kapcsolat gombra kattintva 

munkanapokon 9-től 15-óráig       

 

             Visszaküldési cím:

                                        Kalocsai és Fivére Kft

                                       9200 Mosonmagyaróvár,

                                       Kőris út 23.

                                        

A visszaküldött termékek mellé, minden esetben mellékelni kell a vásárláskor kapott számla vagy blokk eredeti példányát!

Utánvétes csomagot nem veszünk át!

 

Kérjük, hogy a cipők dobozát ne rongálják meg, ne firkálják össze, ne arra írják rá a visszaküldés okát és a címzést!

Kérjük, hogy a cipők dobozon belüli csomagolását is hagyják sértetlenül!

Kérjük, hogy felpróbálás előtt ne vágják le az eredeti cimkéket és etiketteket, mert csak azzal együtt vehetjük vissza az árut!

A visszaküldött áru sértetlenségét munkatársunk személyesen ellenőrzi és az ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 14. munkanapig eljuttatjuk a megadott címre vagy átutaljuk a megadott bankszámlára. 

Fontos! Ha a terméket használták, és nem  hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen, eredeti állapotában küldik vissza, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását. Használt cipőt nem lehet más méretre sem cserélni. Ebben az esetben az árut a Vevő költségére neki  visszajuttatjuk.

Az eladó követelheti a vevőtől az áru nem rendeltetésszerű próbálásából eredő kárai megtérítését.

Termék csere esetén e-mailben kérünk értesítést a cserébe kért termék nevét, méretét illetően, (hogy eltehessük, míg visszaérkezik az áru). A webáruházban fellelhető bármilyen árura lehet cserélni.

 Ide kattintva már írhatod is ...

Hibás teljesítéssel, reklamációval kapcsolatos információk:

Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.

Garancia ideje a gyártási hibákra 6 hónap. A hiba jelentkezését azonnal  /8 napon belül/  jelezni kell, majd az árut  visszaküldeni, (a cipőt tiszta állapotban!) a blokkal együtt.

A hiba felfedezése után a cipőt  / vagy más terméket /  már viselni nem szabad. / túlhordás /

 A meghibásodott áru további viselése nem rendeltetésszerű használat, a garancia elvesztését vonja maga után.

A reklamációt  jegyzőkönyvezzük, és a hibás árut visszaküldjük a forgalmazónak. Mindegyik márka forgalmazója fenntartja a jogot a reklamáció jogosságának megítélésére. Kérdéses esetekben fogyasztóvédelmi vizsgálatra kerül sor. A reklamáció intézési ideje 14 nap lehet, ez  vizsgálat esetén 10 nappal hosszabbodhat. A javítható hibákat minden esetben megjavítják.

6 hónapon túl jelentkező hibák esetén a vevő a szavatossági jogaival élhet. Ez esetben viszont már neki kell bizonyítania, hogy a hibát már vásárláskor tartalmazta az áru.

 

Ügyfélszolgálat

Telefonszám: 0036 20 966 1622,      0036 70 930 9799

   munkanapokon 9-15 óráig hívható.

A rendelések feldolgozása és postára adása, vevőszolgálati feladatok végzése munkanapokon, hétfőtől-péntekig 9-15.00 óra között történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon megrendeléseket nem dolgozunk fel. Ezen idő alatt beérkezett megrendelések feldolgozása és postára adása a következő munkanapon történik.;

´